ATAG CX4574M

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ATAG CX4574M op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

David 13-03-2016

Reviewed ATAG MAGNETRON - HERZIENING

Geschreven voor: ATAG CX4574M

Mooi toestel, na enig gewoonwording van de menu's gaat de bediening eerder vlot. Verbranding is niet aan de orde door het concept van mechanica en hardware ingebouwd in het toestel. WEL MINDER INSTELLEN DAN DE VOEDSELFABRIKANT DOORGEEFT, in TIJD en WATT want dit is een zeer krachtige magnetron... Kwaliteit van het toestel is zeer hoog, erg mooi en robuust

David 18-11-2015
Geschreven voor: ATAG CX4574M

heb het gekocht maar toch een miskoop... magnetron functie leidt tot verbrande randen voedsel... denkelijk omdat er geen draaifunctie is... indien je de voorschriften van de verpakking voedsel volgt

Instelling tijd is met pijltjes maar niet gebruiksvriendelijk aangezien je herhaaldelijk moet drukken

Een fantastisch mooi toestel maar of het een goede keuze was... bedenkelijk

David 13-03-2016

Na enige gebruikservaring... steevast minder opgeven in tijd en Watt dan de voedselfabrikant op de verpakking zet... en het resultaat is prima... heb ook een manier gevonden om vlotter te bedienen, beter mijn weg gevonden in de menu's... ik zou nu het het toestel aanraden